شرکت سی پکت

مرکز همکاری
|

info@cpect.ir | 09113939524 |01152330362

سی پکت

تکنولوژی و عصر دیجیتال

تکنولوژی و عصر دیجیتال سی پکت

حرفه ای ترین پنل اس ام اس

  • بروزترین بانک شماره موبایل کلیه شهرها به تفکیک منطقه، جنسیت و سن
  • امکانات پیشرفته؛ ارسال خودکار پیامک، ایجاد مسابقات پیامکی و قرعه کشی، دریافت نوبت
  • ارائه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته برای عبور از بلک لیست مخابراتی
  • وب سرویس پیامک خدماتی سازگار با افزونه‌های پیامکی معتبر
  • تمامی پکیج‌ها بدون تاریخ انقضا (lifetime License)
  • پشتیبانی تخصصی
امکانات پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

وب سرویس ارسال پیامک

متشکل از SMS API هایی چون ارسال سریع پترنی، احراز هویت با OTP و رمز یکبار مصرف

ارسال پیام تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی حداقل تاخیر در ارسال پیامک تبلیغاتی بدلیل پهنای باند زیاد تخصیص یافته...

ارسال پیامک سن و جنسيت

ارسال اس ام اس به دقت شهر ، سن و جنسيت در اپراتور همراه اول و ایرانسل...

ارسال پیامک مشاغل

ارسال پیامک مشاغل ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شغل مورد نظر در شهر مورد نظر

ارسال پیامک منطقه ای

ارسال اس ام اس به دقت شهر و استان، پیش شماره و کد پستی...

ارسال پیامک تکي و گروهي(انبوه)

ارسال پیامک انبوه(گروهی) برای کسانی که قصد دارند به مخاطبان خود اس ام اس ارسال کنند...

پنل ارسال پیامکی چیست؟

بسیاری از اشخاص که قصد دارند ارسال پیامک انبوه را دارند، اطلاعی ندارند که پنل پیامکی چیست و چگونه می‌توان با آن ارسال اس ام اس انجام داد؟ چنین امکانی برای اغلب کسب‌وکارها و فروشگاه‌های آنلاین یک فرصت استثنائی به حساب می‌آید. برای راهنمایی بیشتر در ادامه‌ی  هرآنچه نیاز است درباره‌ی ارسال پیام‌کوتاه و خرید پنل پیامکی خدماتی بدانید را توضیح خواهیم داد:

پنل پیامکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرویس پیام کوتاه (SMS) سرویسی از شبکه های تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام کوتاه با کمک شبکه‌های تلفن همراه است که یکی از بزرگترین دستاوردهای صنعت و فناوری بشر در دهه‌های اخیر بوده است. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های زیادی در اینترنت برای تبلیغات فراهم شد. روش‌هایی که امکان برقراری ارتباط سریع، دقیق و حرفه‌ای را در ابعاد بزرگ برای مشاغل ایجاد می‌کند. یکی از مفیدترین این سیستم‌ها سرویس ارسال پیام کوتاه است. سرویس ارسال پیامک یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت و ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب و اهداف تجاری استفاده می‌شود.

اکثر پنل های پیامکی نرم افزار تحت وب دارند یعنی جهت استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، نرم افزار ویندوزی نیز ارائه می‌دهند که به اتصال اینترنت نیازی ندارند.

ویژگی‌های پنل‌های پیامکی

در گذشته برای ارسال انبوه پیامک از موبایل استفاده می‌شد.

ارسال پیامک با موبایل کاری بسیار زمان‌بر بود، ولی امروزه سامانه ارسال و دریافت پیامک یا همان پنل پیامکی کار را بسیار آسان کرده و به راحتی می‌توانید به حجم بالایی از شماره‌ها در یک لحظه ارسال پیامک انجام دهید.

با کمک چنین سیستمی می‌توانید صدها و هزاران پیام کوتاه را بدون کوچکترین تلاشی و فقط در چند لحظه برای مخاطبین خود ارسال کنید. پنل اس ام اس راهی فوق‌العاده برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در کمترین زمان با بیشترین تعداد تماس و مشتری ممکن ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم خود را به آن‌ها بفرستند.

توجه به این نکته مهم است که سرویس وب، ارسال پیامک را حتی از ارتباطات مشابه دیگر در اینترنت بسیار مفیدتر می‌کند. به معنی که کاربران برای دریافت این پیام‌ها به هیچ‌گونه اینترنت یا ابزار خاصی احتیاج ندارند. مخاطبین ممکن است در طول روز زمان زیادی را بدون اتصال به اینترنت سپری کنند. بنابراین بهترین یا شاید تنها راه موثر برای برقراری ارتباط با آن‌ها در چنین شرایطی پیامک است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با مخاطبی تماس بگیرید که تلفن همراه ساده‌ای دارد (حتی بدون اتصال به اینترنت). چنین سیستم جامع و قدرتمندی منجر به ظهور حتی یک موضوع جداگانه به نام بازاریابی تلفنی در دنیای تجارت دیجیتال و حتی سنتی شده است.

ارسال پیامک به دکل ایرانسل

به شماره هایی که حداقل تا 24 ساعت قبل از زمان ارسال در منطقه مورد نظر حضور داشته و شماره آنها فعال است ارسال انجام دهید...

ارسال پیامک زمانبندی شده

اس ام اس شما به صورت خودکار در بازه های زمانی دقیقه ای، ساعتی، روزانه، ماهانه و سالانه جهت یادآوری ارسال خواهد شد...

نظرسنجی و مسابقه پیامکی

از ماژول مخصوص نظرسنجی و مسابقه پیامکی برای نشان دادن اهمیت نظر مخاطبانتان استفاده کنید...

دریافت آنی خط خدماتی

دریافت آنی خط خدماتی برای ارسال پیامک به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند...

ارسال پیام صوتی

در این نوع ارسال با مخاطبان تماس گرفته می شود و فایل صوتی برای افراد پخش خواهد شد و محدودیت گیرنده مسدود ندارد...

پشتیبانی

کارشناسان سامانه از طریق تلفنی پاسخگوی شما در ساعت اداری هستند، همچنین چت آنلاین و ارسال تیکت نیز قویا پشتیبانی می شود...

بازاریابی پیامکی پر قدرت تر از گذشته

25 سال از زمان اولین اس ام اس(SMS) ارسال شده میگذرد. از آن زمان تا به اکنون، ارسال پیامک به یک کسب و کار چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. و بازاریابی پیامکی تأثیر مثبتی بر درآمد مشاغل کوچک داشته است.

پیش بینی های اقتصادی برای سال های آینده چنین عنوان می کنند که هزینه های تبلیغاتی موبایل تا بیش از سقف 200 میلیارد دلار خواهد رسید. و از آنجا که بیشتر شرکت ها در سرویس های پنل​ اس ام اس سرمایه گذاری می کنند، بازاریابی موبایلی یک ابزار قدرتمند برای صاحبان مشاغل کوچک است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

آمارهای بازاریابی اس ام اسی شگفت انگیز است. بیش از 90 ٪ از اس ام اس ها در 15 دقیقه باز می شوند و نرخ دنبال کردن بین 36 ٪ تا 43 ٪ است.

مواردی که باید هنگام انتخاب پنل پیامکی در نظر بگیرید!

اکثر ارائه دهندگان خدمات پیامکی انبوه، سرویس پیامک خدماتی و تبلیغاتی را با توجه به نیاز مشاغل ارائه می دهند. داشتن یک پنل ارسال پیام کوتاه واحد که بتواند بستر پیامکی را ارائه دهد که برای اداره انواع مختلف ارسال پیام کوتاه کارآمد باشد، یک مزیت بزرگ است. چه پیامک انبوه باشد و چه پیامک تبلیغاتی و یا خدماتی، داشتن یک ارائه دهنده پیام کوتاه واحد باعث می شود تا کسب و کارها بتوانند به طور موثرتری برنامه های بازاریابی خود را برنامه ریزی کنند. این کار باعث می شود که مشاغل بتوانند مخاطبان بیشتری را هدف خود قرار دهند.

بعلاوه، هنگامی که ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه انبوه شما نیز ارائه دهنده پیامک خدماتی هم باشد، می توانید همه اشکال ارتباطات تجاری را از یک پلتفرم مدیریت کنید. این کار ردیابی کارزارهای شما را آسان تر می کند و امکان اجرای سریعتر آن را فراهم می آورد.

یک پنل ارسال پیامک قابل اطمینان، تضمینی از سطح بالای به روز بودن بانک شماره و زیرساخت های فنی را فراهم می کند که فضای خطای کمتری را فراهم آورد. آپ تایم API اندازه گیری میزان پاسخگویی آن به شبکه است. شما می خواهید بهترین سرویس بازاریابی پیامکی را انتخاب کنید، که اتصال پیوسته ای را در هفته هفت روز فراهم آرود. ما در همکاران اس ام اس 99.9٪ آپدیت داریم و بستر ایمنی را برای ارسال موفقیت آمیز پیام ارائه می دهیم.

پنل پیامکی باید بستری داشته باشد که مقیاس پذیری آن آسان باشد. باید قابلیت رشد همزمان با رشد تجارت شما را داشته باشد. وقتی تعداد کارزارهای پیامکی شما بیشتر می شود، سامانه پیامکی شما که ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه است باید بتواند از پس ارسال تعداد زیادی پیام برآید.

بهترین پنل اس ام اس همیشه تیم پشتیبانی مشتری قوی خواهد داشت. ارائه دهنده خدمات پیامکی را انتخاب کنید که بتواند به طور شبانه روزی از مشتری پشتیبانی کند و به شما کمک کند در طول روز تبلیغات خود را انجام دهید. داشتن یک تیم پشتیبانی مشتری 24/7 به شما این امکان را می دهد تا سریعتر در مورد سوالات خود اطلاعات کسب کنید.

برای درک بهتر CTA، اجرای هرگونه کمپین پیامک تبلیغاتی انبوه باید پیگیری شود. یک پنل ارسال پیامک خوب اطمینان حاصل می کند که اطلاعات دقیق تعداد پیام های تحویل داده شده به همراه تجزیه و تحلیل گرافیکی را به شما ارائه می دهد. برای برنامه ریزی در آینده در زمینه بازاریابی پیامکی و دستیابی به مخاطبان مناسب، داشتن یک تصویر واضح و شفاف درباره میزان موفقیت کمپین های خود بسیار ضروری است.

به خبرنامه ما بپیوندید

تکنولوژی و عصر دیجیتال سی پکت

سی پکت  با بیش از 18 سال سابقه درخشان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مشاور و مجری پروژه های دولتی و غیر دولتی

جهت دریافت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید.

فرم اطلاعات مشتری

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید…

تمامی حقوق این سایت متعلق شرکت سی پکت می‌باشد.